Menu

עורך דין דיני עבודה

עורכי דין דיני עבודה

שנים רבות נאבקו עובדים בארץ ובעולם על מנת לקבל זכויות בסיסיות שיעוגנו בחקיקה. גם בישראל, תחום דיני העבודה מורכב ממספר רב של חוקים, חלקם משנותיה הראשונות של המדינה וחלקם מאוחרים יותר, המעגנים את זכויותיהם וחובותיהם של עובדים ומעבידים בישראל.

אך למרבה הצער, עובדים רבים לא מודעים לזכויותיהם. עובדים רבים סוברים שהמעסיק שלהם מעניק להם את כל זכויותיהם הקבועות בחוק. עובדים אחרים מודעים לכך שמעסיקם פוגע בהם, אך חוששים להתעמת עימו ולעמוד על זכויותיהם. מנגד, גם מעסיקים רבים לא מתמצאים בנבכי דיני העבודה ולא בטוחים מהן החובות שלהם אל מול עובדיהם, ומהן חובות העובדים כלפיהם. בדיוק עבור מקרים שכאלו חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין דיני עבודה.

עורך דין דיני עבודה

תחום עורך דין דיני העבודה

תחום דיני העבודה הוא אחד התחומים הענפים במערכת המשפטית, אשר נוגע לכל אחד ואחת מאיתנו. בין אם אתה שכיר/ה, עצמאי/ת, נער/ה עובד/ת, פרילנס או עובד/ת קבלן, תחום דיני העבודה ויחסי עובד-מעביד הם חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלך: שעות העבודה והמנוחה שלך או של עובדיך, ימי החופשה השנתיים שאתה מקבל / נותן, דמי מחלה, החזרי נסיעות, תנאים סוציאליים, פיצויי פיטורים ועוד. גם נושאים כמו אי שוויון ואפליה במקום העבודה, הסכמים קיבוציים, התארגנות ועד וכדומה הם חלק בלתי נפרד מיחסי העבודה והדינים בתחום.

ריבוי החוקים, צווי ההרחבה והפסיקה הענפה בתחום דיני העבודה, הופכים את ההתמודדות עימם למשימה קשה ומורכבת עבור העובד או המעביד הממוצע. לכן בכל סוגיה משפטית הקשורה לדיני העבודה, תמיד כדאי לפנות למי שמתמחה בתחום – עורך דין דיני עבודה. רק עורך דין דיני עבודה מתמצא בשלל חוקי העבודה הקיימים בישראל. רק עורך דין דיני עבודה בקיא בפסיקות השונות ובתקדימים המשפטיים של בית הדין לעבודה. רק לעורך דין דיני עבודה יש את הידע המקצועי והכלים המשפטיים לייעץ ולסייע לכם בנוגע ליחסי עובד-מעביד ולייצג אתכם נאמנה בבתי הדין לעבודה, בהליכי בוררות או גישור.

מתי פונים לעורך דין שמתמחה בדיני עבודה ?

אם אתם סוברים שמעבידכם פוגע בזכויות הבסיסיות שלכם, אם אתם לא בטוחים מהם התנאים הסוציאליים שעליכם להעניק לעובדים שלכם, אם אתם מעוניינים לדעת האם חוזה העבודה שקיבלתם חוקי, אם אתם חושבים שפוטרתם שלא בצדק – פנו לעורך דין דיני עבודה לקבלת ייעוץ וסיוע משפטי.

משרד עורכי דין מתמחה בתחום דיני העבודה ומספק ללקוחותיו שירותים משפטיים מקצועיים ואמינים. אנו ממליצים על משרד אשר בחר להתמחות אך ורק בתחום דיני העבודה על-מנת שיוכל להקדיש את מרב המאמצים והמשאבים לטובת התמקצעות בתחום דיני העבודה בלבד, ולספק ללקוחות המשרד את השירות המשפטי הטוב ביותר. ההתמחות בדיני עבודה בלבד מאפשרת לכל עורך דין דיני עבודה במשרד להתעדכן בפסיקות השונות ובתקדימים המשפטיים של בתי הדין לעבודה (האזוריים והארצי), לרבות פסיקות בג"צ הנוגעות לדיני העבודה. כך כל לקוח יוכל לקבל ליווי אישי ומסור ואת הטיפול המקצועי והטוב ביותר בענייניו.

נגישות